معجزه آرایش
 
ZOOOOOOM
شنبه 24 تير 1391برچسب:, :: 12:21 ::  نويسنده : mahshid

یک دختر ژاپنی برای نشان دادن معجزه آرایش یک عکس از خود منتشر کرده است که در زیر می بینید. این عکس در واقع صورت نیمه آرایش شده خودش است.

Persianv.com At site
به گزارش نیک صالحی، این عکس در دسامبر گذشته منتشر شد طرفداران زیادی پیدا کرد. یکی از این طرفداران نوشت :" این خانم بسیار شجاع است ، این ویدئو باعث شد من به گریه بیفتم بخاطر اینکه احساس او را کاملا درک میکنم. افرادیکه آکنه ندارند نمیدانند این چه دردی است .افرادیکه صورتشان پوشیده از آکنه است اعتماد به نفس ندارند و از تماشای خودشان در آینه فرار می کنند".

اما مردان در این باره نوشته بودند " خوب است خانمها برای پوشاندن آکنه و عیوب صورتشان راه حلی دارند اما ما مردان برای پوشاندن عیوب صورتمان هیچ راهی نداریم".شما چه فکر میکنید؟آیا صورت انسان ها می تواند مبنای اعتماد به نفس در آنها باشد؟



نظرات شما عزیزان:

گلنوش
ساعت13:01---24 تير 1391
سلام وبلاگ باحالی داری به ماهم یه سری بزن تازه وبمو درست کردم واس همین مطالبش کم هستن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


هیچ چیز اتفاقی نیست....حتی هدایت شدن شما به این صفحه!!! وب سایت پربازدید دیگه من : ISFAHANCITY.TK پیشنهاد میکنم نگاهی بندازید...
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 151212
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1